IMPALA 20 de ani

17 noiembrie este data care marcheaza cea de-a 20a aniversare a IMPALA, asociatia europeana a companiilor de muzica independente. De la o mana de membri fondatori, asociatia profesionala a ajuns sa reprezinte mai bine de 5,000 companii independente de muzica si asociatii nationale din 30 de tari europene.

IMPALA isi va incepe sarbatoarea cu o serie de postari, interviuri, playlisturi si evenimente care se vor desfasura pe parcursul a unui an de zile pe blogul special dedicat celor 20 de ani de IMPALA incepand saptamana asta cu istoria IMPALA in 20 de pietre de hotar.

Programul IMPALA 20 va pune de asemenea in lumina reflectoarelor munca ce se desfasoara in culisele organizatiei. O serie de interviuri de cate 20 de minute cu independenti de frunte va incepe luna viitoare. Prioritatile de top ale IMPALA vor fi prezente – intre care Covid 19, diversitatea si incluziunea, Brexit, sustenabilitatea, noile oportunitati online, acesul la finantare, ca si implementarea directivei de copyright europene si alte zone cheie ale activitatii sale. 

Evenimentele recente vor de asemenea tratate cu atentie, incluzand decizia de saptamana trecuta de a creste bugetul de sustinere a culturii in UE cu peste jumatate de miliard de euro si eforturile continue ale IMPALA de a se asigura ca drepturile conexe pentru comunicarea publica sunt distribuite corect.  

Helen Smith, Directorul Executiv IMPALA, a comentat: Membrii IMPALA pot sa se uite la cele 20 de pietre de hotar cu un sentiment de implinire. Doar acest an a fost martorul unei schimbari seismice. Privind mai departe, blogul IMPALA 20 va pune accent pe ceea ce facem in culise pentru a creste valoarea label-urilor si artistilor independenti. 

Directorul General IMPALA Francesca TraininiMai mult decat oricand aceasta este o perioada cruciala pentru independenti. Rolul meu de director general este sa carmuiesc aceasta nava catre urmatolul capitol, pe mare calma sau agitata. Prioritatile de top pentru mine includ si sa ma asigur ca intregul sector beneficiaza de munca IMPALA si de o crestere sustenabila.”

Despre IMPALA

IMPALA a fost infiintata in 2000 sa reprezinte companiile independente de muzica. 99% dintre companiile de muzica din Europe sunt mici, micro si medii sau artisti care isi auto-produc muzica. Cunoscuti ca independenti, ei sunt leaderi mondiali in ce priveste inovatia si descoperirea de muzici si artisti noi – ei produc mai mult de 80% dintre noile lansari de muzica si sunt creatori a 80% din locurile de munca ale sectorului. Misiunea IMPALA este sa creasca sectorul muzical independent, sa intoarca cat mai multa valoare catre artisti, sa promoveze diversitatea culturala si antreprenoriatul, sa imbunatateasca accesul politic si sa inspire schimbarea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *